|
ADMINISTRATIVA S AJ
Pracovní místo ADMINISTRATIVA S AJ u firmy Adecco
|
|
|
Administrativa s AJ
Pracovní místo Administrativa s AJ u firmy Adecco
|
|
|
Administrativa celních záležitostí s AJ
Pracovní místo Administrativa celních záležitostí s AJ
|
|
|
Telefonista
Zdravíme,
jsme rádi, že tě zajímá mnohem více o nabízené pozici Telefonisty. :-)
Kdo jsme? Tým společnosti Dalphen Finance zahájil svou činnost v říjnu roku 2013 a její hlavní aktivitou je poskytování hypotečního a finančního poradenství. Do skupiny Dalphen, kromě společnosti Dalphen Finance dále patří Dalphen Reality a Dalphen Development.
Zároveň věříme, že naše služby mají lidem zjednodušovat a zpříjemňovat život. A dobře víme, že být nejlepší a neustále posouvat hranice, můžeme jen se správnými lidmi. S lidmi, kteří budou společně s námi posouvat hranice finančních a realitních služeb offline i online.
Co tě čeká?
- Tvojí hlavní náplní 6–8 hodinové pracovní doby bude telefonická komunikace s klienty, jak stávajícími tak budoucími. Budeš vyřizovat jejich požadavky, přání a odepisovat na emaily.
Nová práce
ze dne
5. 3. 2021
v regionu
Ostrava - Mariánské hory
okres
Ostrava-Město
|
|
|
Administrativa v obchodním oddělení až 30.000 Kč, 13. a 14. plat
Pracovní místo Administrativa v obchodním oddělení až 30.000 Kč, 13. a 14. plat
Nová práce
ze dne
3. 3. 2021
v regionu
Vyškov
|
|
|
Administrativa
Pracovní místo Administrativa u firmy B E K O Engineering, spol. s r.o.
|
|
|
Pracovník administrativy/odbytu (jen OZP)
Přijmeme pracovnici/pracovníka administrativy a odbytu do vzorkové prodejny e-shopu s ergonomickými židlemi a s dalším nábytkem v Brně. Showroom se nachází v klidné části Brna (Medlánky) s dobrou dostupností MHD. Jsme e-shop s dlouholetými zkušenostmi, který klade velký důraz na prozákaznický přístup. Náš tým je velmi malý a přátelský. Rozhodně se tedy nebudete cítit anonymně a ve stresu. Místo je vyhrazeno pro OZP!
Co bude náplní Vaší práce?
- komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, e-mailem, osobně
- vyřizování reklamací a objednávek
- zákaznická podpora
- běžná administrativa
Nová práce
ze dne
22. 2. 2021
v regionu
Brno
okres
Brno-Město
|
|
|
Pracovník administrativy/odbytu (jen OZP)
Přijmeme pracovnici/pracovníka administrativy a odbytu do vzorkové prodejny e-shopu s ergonomickými židlemi a s dalším nábytkem v Brně. Showroom se nachází v klidné části Brna (Medlánky) s dobrou dostupností MHD. Jsme e-shop s dlouholetými zkušenostmi, který klade velký důraz na prozákaznický přístup. Náš tým je velmi malý a přátelský. Rozhodně se tedy nebudete cítit anonymně a ve stresu. Místo je vyhrazeno pro OZP!
Co bude náplní Vaší práce?
- komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, e-mailem, osobně
- vyřizování reklamací a objednávek
- zákaznická podpora
- běžná administrativa
Nová práce
ze dne
22. 2. 2021
v regionu
Brno
okres
Brno-Město
|
|